..Måndag..

Måndag igen, dagarna kommer och passerar.
Varje dag är ett nytt äventyr och bara ja själv kan bestämma vad jag vill ha ut av mina dagar här hemma.
En sak är säker och de är att ja och Mellanie älskar varandra och har super kul och mysigt varenda dag :)
Innan ja gick på mammaledighet fick ja höra många olika berättelser om att vara hemma.
Både bu och bä men mest bä, men ja kan ju nu med egna ord säga vad ja tycker om att vara hemma med mitt underbara barn och ja älskar det, verkligen älskar det.

Här kommer några bilder på våran fina dotter som vi älskar över allt annat!





Nu vaknade mitt lilla troll, vi ska ner en sväng på stan och köpa fina pennor så vi kan göra klart vårat fina fotoalbum. "Mellanie i mammas mage"
Hej svejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0