Skratt..


Saknar inte magen än så länge :) de är nog för att ja gick över tiden 14 dagar.
De va det jobbigaste dagarna i mitt liv..

I morse fick ja väcka lilla gumman för vi skulle åka till Tumbo med Ruff, han tog bort en massa tandsten.
Tur att han inte kostar så mycket till vardags för de kostar att ta tandsten.
Har nyss gjort klart bulldegen så nu jäser den, Maja kommer hit efter skolan så då ska vi baka.
Fylla stora frysen med massa gott!
Mellanie och ja har legat i sängen och myst, första skrattet idag :)
Jag pruttade med munnen på hennes mage och de va super kul. Hon har även en liten nalle puh leksak som hon håller i handen och för till munnen, det går undan.
Kul när de börjar hända lite saker.
Nu sover hon i alla fall, vi läste en liten bok som heter "TITTA".
Vi har gått med i Go boken, ja tycker dom har jätte bra saker.
Man får paket varje månad och de kan vara allt från böcker, leksaker, cd-skivor till filtar och gosedjur.

Snart farsdag också, första gången Johan får fira det som pappa, undrar vad Mellanie tänker hitta på för något till han.

Hej å hå :)


Kommentarer
Postat av: mosterKim

Ooh mellanie :) sluta v[x !!:) men jag for ett stort leende av att veta att hon har v[rldens b[sta mamma och pappa <3 Snart kommer jag hem[t lilla mellanie, d[ kommer du f[ skratta varje dag :) <3

2010-11-11 @ 04:41:15
URL: http://kimgallardo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0