Tummarna.

Håller tummarna idag för min mormor ska operera hjärtat, de är en stor operation.
Det känns som de är väldigt mycket just nu.
Min morfar gick bort igår, mormor opererar sej idag, alla vi runt omkring dom här två personerna blir lite nere.
Lilla Mellanie drar upp mej till ytan när ja sjunker, min underbara lilla unge..
Vi ska strax gå över till min mamma, vi ska göra frukost till henne :)

Köpte årets första julskinka igår, gjorde i ordning den så nu går vi och små äter på den och ja får jul i hela kroppen, och till helgen blir de julpynt, julmusik och julbak :)
Längtar så till julen, då vi alla är samlade..Kim kommer hem, oj så ja längtar!
Den här julen får ja njuta av maten också, mådde väldigt illa förra julen pga graviditeten.

Hej svejs..



Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hej Elina!

Jag hoppas att operation har gått bra för mormor Irene och att hon mår så bra som det går efter en operation.Hälsa till henne och övriga familjen. Kram Kerstin

2010-11-25 @ 11:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0