Feber..

Idag har mamma Elina feber, jag och min lilla dotter ligger och gosar i soffan framför tvn.
Myselipysigt.
Just nu är Mellanie och hennes mormor ute och går en promenad i de blåsiga vädret, skönt för henne och slippa ligga på sin svettiga varma mamma som är helt lost idag :)
Den här lilla fröken har så många runt omkring sej som älskar henne och köper saker.
Min mamma och Kim köpte de här två plaggen i Tyskland, den ena är en jätte gosig heldräckt och den andra en adidas dress, de äger inte ens jag. Hon är lite bortskämd lilla Mellanie men man kan inte låta bli helt enkelt.
Vi har en hel förvaringslåda med kläder i storlek 62-68 och ´vi har inte köpt någonting i den men där ligger kläderna och väntar på att få komma upp i hennes byrå och få användas. Inte alls tokigt :)
Nä färdig skrivet, ska ta mej något att äta och krypa ner i soffan igen och invänta att min lilla dotter kommer hem igen.
Bjuder på en liten bild på hennes fina rum, spjälsängen har farfar gjort till Mellanie, skötbordet har pappa Johan gjort, lampan och fotöljen har ja snyggat till, de är loppis fynd :)
Hej och hå, nu vill ja bli frisk.




Kommentarer
Postat av: tellan

verkligen jättefint och supermysigt rum hon har! Ni är så duktiga! :)

2010-10-05 @ 16:07:52
Postat av: Emelie

tack så hemskt mycket! och detsamma :) hon är superfin lilla mellanie! lite nyfiken.. men hur kom du/ni på namnet? :) kramar

2010-10-05 @ 21:16:33
URL: http://englaleemarie.blogg.se/
Postat av: Emelie

jahaa men gud! Va kul & va först med stavningen också! Ett jättefint namn iaf! :) hur gammal är hon nu? kram

2010-10-06 @ 10:15:31
URL: http://englaleemarie.blogg.se/
Postat av: christin

vart ha ni köpt dom fina tavloran på nalle puh?jätte fint rum! nu villl ja oxå göra ordning min dotter som är 6 månaders rum;)

2010-10-07 @ 09:54:42
Postat av: till Christin

Tack :) tavlorna är faktiskt fr¨n rusta 4 för 100:- tyckte dom va jätte söta. Lycka till med rummet till din dotter.

2010-10-07 @ 13:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0