Garderoben är rensad.

Vaknade av att Mellanie låg och pratade i morse, vi klev upp och tog ett långt varmt bad.
På med en torr och stor handuk så la vi oss i sängen igen och åt.
Hjärtat somnade då så jag hann rensa och fixa i hela garderoben:)
Hur skönt som helst! Men hörrni, varför är de så svårt att slänga kläder?
Hmm, den kan va bra att ha. Hmm, jo den kan komma till användning någon gång.
Beställde lite nya kläder idag, gissa vart ifrån..
Jo Gina Tricot så klart, hehe.

En rolig sak,
jag har tagit bort alla kallorier nu i ett par veckor och har för fyra veckor sedan mätt mej,
ni vet rumt rumpa mage osv..
På fyra veckor hade jag tappat 4cm midja, 4cm rumpa, 3cm lår, 2cm byst.
Gissa vad vågen visar, jo 1kg ner. Jävla våg säger jag bara.
Vad vill ja ha sagt med detta då? Jo, att försöka gå ner i vikt av att enbart kolla på vågen är bara skit.
Mät dej i stället och prova dej fram i kläder och känn efter hur de känns i kroppen.
Jag är överlycklig och kommer att köra stenhårt fram till jul, Johan gör mej sällskap :)
Hejja oss!

FÖRE..


EFTER..


Kommentarer
Postat av: tellan

Jag har ett bra tips till dig annars istället för att slänga dina kläder så gör du en god gärning och skänker/säljer dom till mig när jag kommer ner ;)

2010-10-28 @ 19:17:27
Postat av: Joanna

det ser ju ut att vara mer kläder på andra ? :)

2010-10-29 @ 00:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0