Fixat och klart.

Yes, nu är dopet bokat och klart. Jätte skönt!
Lilla Mellanie ska ha samma dopklänning som jag och Joanna har haft.
Trollet ligger i min famn och sover så sött nu, hon jollrar så mycket nu och ler så fort man pratar med henne.
Världens underbaraste lilla tjej.
Ja ska sätta mej och klippa och klistra lite, jag va och hämtade ut 150 foton igår.
Från tiden ja va gravid, förlossningen, första tiden hemma och uppe i Jämtland med alla kusiner, fastrar, farmor och farfar.

Hej o hå, jag älskar att vara mamma och våra dagar hemma tillsammans är underbara :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

hehe, jo du är inte den enda! Jag va också fundersam om de där först men de är som du skrev att hon blir 8veckor på fredag & 2månader den 13:e ;) & idag blir Engla 3månader, de är så sjukt va tiden går fort! Tyckte de va nyss man gick runt med bebismage :P kraaam

2010-10-06 @ 13:20:50
URL: http://englaleemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0