April April jag kan lura dej vart jag vill!

I dag har jag blivit lurad 2 gånger, Jocke skulle besikta min bil i dag och han skickade ett sms efter den och skrev att den inte gick igenom och att det är körförbud på den. De gick jag på! Jäkla Jocke :)
Det andra va i morse på vårat bankmöte på jobbet, då sa Marion att Tuna Park festen va inställd.. Den gick jag också på! Maroooon....
Som sagt så hade vi möte i morse och de va jätte bra, handlade om försäkringar och pension. Vilket jag inte har fattat ett skit om men nu har vi alla på gina fått en tid hos dom på banken där dom ska hjälpa oss att hålla koll på allt som har med "bank-siffror-räntor-ppm-fonder-andelar-pension" att göra. Åhh de va en lättnad.

Har jobbat på City i dag mellan 10-18.30 Kom hem och bytte kläder och ut och sprang i 45 min. Sååå himla härligt!!
Tränade lite styrketräning här hemma också och sen lite mat på det. Nu är ja jätte trött, har varit vaken sen kl 7 i morse. 
Och i morgon ska jag upp lika tidigt för jag har en körlektion på morgonen. 
Hoppa in i duschen ska ja göra nu och sen sussa.

Har du blivit lurad något i dag den första April? :)

Ha de gött!! 


Kommentarer
Postat av: tellan

jag vart inte lurad av nån igår.

däremot stod de på storsjöyrans hemsida att lady gaga skulle komma dit i sommar och de vart jag ju lite skeptisk till men idag står de fortf kvar så de är sant. :D

2009-04-02 @ 11:21:46
URL: http://lillthelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0