Flashback från MP-klassens spel stunder :)



Oj shit, jag sökte efter mitt namn på google och då hittade jag min första hemsida som jag måste ha gjort i årskurs 1 i media. HAHA!!
Och då hittade jag även dessa roliga saker, det va nog från spelet Alias som alla dessa tokigheter kommer :)
Åhh, va ja fick flashback från skolan. Allt kaffe vi drack och hur otroligt knäppa och roliga vi var.
Våran eng lärare gav nästan upp där ett tag, hon sa de att hennes största mål är att få Mp-klassen godkända i engelska.
Där i slutet på trean så fick vi juh gå igenom alfabetet på eng :) haha.. Och vi ville ju inte gör något på lektionerna och vi va väldigt duktiga på att prata och skämta bort tiden. Men vi ville bara spela spel så om vi gjorde om reglerna i rappa kalja till eng så skulle vi få spela det. Men inte ens de klarade vi av. Men godkänd vart jag iaf!  

Här kommer iaf lite roliga citat från oss knäppa.

Elina å Kitty;
Kitty: En slags fisk...

Elina: Eeh, Hajj, delfin
Kitty: Den simmar i vassen!!
Elina: VAL!?
Mårten: HAHHAHAhA inte smart du,.
Kitty: Hm.. eeehh. aa, eller GÄDDA!?!?
-----------------
Kitty: En rund ring..*visar med fingret*
Elina: eeeee.VÄnta.. eN Oval
Kitty: MEn GAAASH! En RUND!!!
Elina: aa EN CIRKEL!

-----------------------

Elina: Nått som kryper på marken....?
Kitty: EN MASK?
Lizette: KONDOM!
va?
---------------------------
Kitty: Nått som inte är virkat?
Elina:hmm
Mårthen: tygat?
Elina: hahaha! Nee Stickat!!

--------------------------

Kitty: Nicklas...?
Elina: DIVA!!!
Klockren ;)
---------------------------
Kitty:Blir du när du har rökt...
Elina:HEEES!
Kitty:....Rökt gräs!
Elina: haha jasså. Hög?

------------------------------------

Elina: Är lizettes Mage?!
Kitty: Platt? Smal? Liten? vit?
Elina: aa, nästan vit., ...
Kitty: AA BLEEEK!:DD

-------------------------------------

Mårthen: Italiens huvudstad?
Lizette: eee,, Men va fan! Jag kan inte sånt där..!
Mårthen: Men kan du ha på maten ! Rött å svart.!?!?
Lizette: Aaa.. VA??? fattar inte..! haha,
Mårthen: MEN VA FAN! ROM FÖR I HELVETE!!

--------------------------------------

Elina: Hmm.. *klurar* Nått som du tycker om att ha på mackan! vitt kladdigt..smetidigt.. minus A
Kitty: VA?.. Hm.. Smör..? haha.
Elina: Men du tycker om d skit mkt, har d jämt på mackan!
Kitty: Hm.. aa MESE?
Elina: Aa.. Oj. Ja mena minus E
Kitty: Meee...s...? :DDD (tog ett tag där för mig att ta bort t:et..)
------------------------------

Elina: Rinner under armarna när man har gymmat?
Marika:Mjölksyra!
Elina: HAHHAHAA
Marika: lr, nääe,vänta, SVETT?? :D
---------------------------------------

Elina: Åker upp å ner?
Kitty: FLAGGSTÅNG!
Lizette: Hiss? ;)
-------------------------------------------
Elina:En bulle av kött?
Marika:ee,, Köttfärs?, Pannbiff? Kööööött... BULLE! :D

Snabba marika;)
-----------------------------------------
Åhh så otroligt vi har haft mina vänner!
Jag kom nyss hem från en körlektion, idag gick vi igenom säkerhetskontroll av bilen.
Urs va mycket det är man ska kunna, de är ju lättare att lära sej gå, prata, äta, gå på toa, läsa, skriva än att lära sej allt om en bil, körningen går riktigt bra nu och där är vi så gott som klara men all teori, plus alla små kurser som har tillkommit. Jag slapp iaf att gå en kust på 3 timmar som heter riskettan. Handlar om alkohol i trafiken, Johan (bilskoleläran) har kryssat i att jag gått den kursen. Han är så himla snäll mot mej. Han älskar båtar i alla former och storlekar så jag ska nog köpa någonting som det är en båt på som tack för han har hjälp mej så himla mycket med körkortet. Det kostar mej inte många kronor...

Nu ska jag vika lite tvätt och äta 1 ägg, sen kommer Zanna hit och vi ska åka till Tuna Park och hitta någon snygg klänning till henne som hon ska ha på Tuna-festen. Jag ser verkligen fram emot den.
Vill ni veta en till sak? jag kan ha toffs nu, mitt hår börjar bli långt. Jag har inte kunnat ha toffs på 2 år! Åhh så skönt det är..


Kommentarer
Postat av: Åsa

Nej tyvärr inte än ! Jag ska hitta en dator som inte är så seg och kika på avsnittet :) Jag bara älskar The Hills !

2009-04-22 @ 15:05:29
URL: http://fashioninseptember.blogg.se/
Postat av: Lizette

Haha guuud vad roligt vi har haft alltså! Åren på Hjalmar var nog dom bästa :-) Saknar fan alla i klassen... Hoppas man kan träffa på dig något i sommar också =) Ha det bra! Puss puss

2009-04-22 @ 16:36:23
URL: http://lizette.blogg.se/
Postat av: marika

grym tid, grymma brudar! ;) Puss på gumman.

2009-04-22 @ 19:59:00
Postat av: Tessan

Hej! Vad kul att läsa din blogg!! är det ok att jag länkar till den från Moas blogg??

//Tessan

2009-04-23 @ 19:33:23
URL: http://moasjodinblogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0