Glassigt.

Åhhh, idag hittade jag nästan världens snyggaste sommarskor, är dom inte snygga så säg.
Dom finns på Bianco och kostar 900:- inte riktigt vad min plånbok har råd eller lust med just nu..
Men de är ju löning om inte allt för länge, bara skorna finns kvar då.
Det är juh redan sommar här och alla går runt i sommarskor..
Hur som helst så ska jag på något sätt få skorna att bli mina :D



så himla snygga..



Ja nog om skorna, i dag tog jag mej en riktig sovmorgon. Känns att jag inte har sovit bra på länge.
Jag vaknade strax innan 12 i dag.. Ruff låg kvar i sängen han med, han va trött. Inte alla som har en hund som ligger och sover till 12 på dagarna. Jag får verkligen inte ut han innan klockan 10 på dagarna, då vägrar han.
Klockan 13.00 i dag hade jag en körlektion, den gick jätte bra den här gången också.
På Fredag ska jag köra till och i Sthlm, de kan bli riktigt roligt tror jag.
Tur att Johan också kan bromsa och gasa!
Efter min körlektion gick ja ner på HM och träffade kim, jag köpte ett par solbrillor och sen gick vi och tog en glass och kaffe.
Vi strosade runt lite på stan och de va då jag hittade dessa underbara skor.. Åhh! Ge mej..
Jaja, vi gick hem och käkade lite mat och sen drog vi och solade, alltid lika skönt att sola.
Och den här gången vart jag tusan brun i ansiktet också.
Nu ska jag hoppa i duschen och sen ska jag måla naglarna och dricka kaffe. Jag blir inte pigg av kaffe så därför kan ja dricka de när som helst på dygnet :)





Over and out..

Kommentarer
Postat av: tellan

men sjuuukt vilka snygga skor ! ge mig också! :D

2009-04-16 @ 10:05:23
URL: http://lillthelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0