hejohå.


Idag har det varit en typiskt Måndag på jobbet, tusen saker att göra..
Slänga skräp, packa upp nya varor vilket va 28 kartonger, leverera in en hel hög med papper, vi fick alla våra påsar från Ekmans vilket va typ 40 kartonger,  veckorapport, kolla igenom våra ansvarsområden,
fylla på med påsar,kvittorullar,pressentkortskartonger, snöre, paket och så vidare.
Dagen har gått jätte snabbt. Och jag höll mej för det mesta vid jeans avdelningen och fick börja om städning och vikning där från ruta ett. Så himla stökigt och rörigt efter helgen.
På min luch idag satt jag ute i solen och drack mitt starka goda kaffe, det var riktigt varm.
Bara ett linne på mej och jag tok svettades.. Men skönt var det kan jag lova.
Efter jobbet tog jag en promenad hem och när jag väl va hemma gick jag ut med Ruff och hamnade hos mamma, ville säga hej till familjen lite snabbt.
Det slutade med att jag satt i en koja på Maja och Caizas golv där Caiza satt och läste för mej. När hon satt där och läste för mej fick jag mej så många tillbaka blickar sen hon va liten, tiden går så himla fort..
Det va inte länge sen mamma kom hem från BB med en liten nyfödd Caiza, och nu sitter hon och läser för mej.
Nästan att jag fick en tår i ögat. Hon är juh nu hela 8 år i Juli. Ojoj!

Måste bara berätta om en "äldre dam" som var in till oss i går på Gina.
Hon stog där i våran jätte långa kö och skakade loss, gungade till musiken och hennes huvud nickade i takt till musiken.
När hon kom fram till mej i kassan så sa hon..
- Jösses vilken häftig musik ni har här! Den är så bra satt jag skulle vilja ha några paraply drinkar av er här i kassan :D
Hur söt va inte hon då? säker 80+ och pytteliten men såå himla söt.

Dagens..
Humör: Pigg och lycklig.
Klädsel: Trasiga jeans från Gina och ett vitt långt linne och en vit luvtröja på det.
Låt: black eyed peas.

Tackohej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0