Road trip.



Som sagt, Harrys igår. Det va riktigt trevligt! Men de va synd att de va någon jävla snybbe som spelade gitarr på överväningen. Men de va roligt..
Och de mest komiska på hela kvällen va när ja Marika och Christine satt och prata om att vi skulle ta en road trip till sommarn när jag förhoppningsvis har mitt körkort så fick jag ett sms av Liv där hon sa att hon va ute på road trip och undrade om dom kunde komma förbi idag:) haha! Så ikväll får jag förhoppningsvis träffa min Liv. WIIIE!

Nu håller vi på och duschar, ska äta frukort på ballen och sen blir det shopping på stan idag. Ska ta mina fina flickor på ett mysigt café som ligger nere vid ån på en brygga :) 
Nu frukost. Bilden ovanför är från igår.



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0