Slut på det roliga!

Så va det slut på påsken.. Vilken helg!
I lördags så kom ju som sagt Liv, Åsa och Patrice till E-tuna också. Det vart Mys och prat hemma hos mej och sen tog vi taxi ner på stan där vi faktiskt hamnade på Lotus.
Det var en riktigt rolig kväll kan ja lova.
Christine och Joanna bjöd på massa fylla :) haha.
Slutade med att jag fick klä av Christine på hallgolvet hemma hos mej.
Jag och Marika hade jätte roligt åt Christine,
 Aah de va iaf en lyckad kväll, vi gick på kebab huset efter krogen, åhh de va såå gott me lite mat i magen efter några timmars "skaka rumpa pass"

I söndags var det väldigt tungt när mina bästa vänner lämnat stan, när jag kom hem till lägenheten igen så va det helt tyst, tomt och ensamt :(  Åh, om ni bara kunde flytta hit. Vilket Marika tänker göra :D
I Söndags va jag, Johan, Nicke och Jimmy till crossbanan i härad. Jag fotade killarna och de vart en hel del bra bilder, lite ljusa men dom ska ja mörka ner i Photoshop..

Idag är det Tisdag och jag har varit och övningskört på trafikskolan och det har gått riktigt bra idag. Ska köra i morgon också. Becka min lilla vän ligger magsjuk så jag ska jobba hennes pass idag.
Nää, nu ska jag ner i tvättis och bleka lite vita kläder med klorin, har aldrig använt det förut men de blir nog bra:)

Hoppas ni har haft en trevlig påsk, jag har iaf haft den bästa tack vare mina norrlänskabärdrycksvänner.





Kommentarer
Postat av: tellan

Ja de är ju tur att man kan bjuda på sig själv lite. haha ;)

Du bara så du vet så kommer jag också flytta ner till Etuna, När vet jag inte. Men jag kommer göra de ! ;)

2009-04-14 @ 12:04:23
URL: http://lillthelin.blogg.se/
Postat av: egzona

fyfan va söt du är =)

2009-04-15 @ 09:23:39
URL: http://xoonushe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0