Stackars sjukling..

Ja i dag är jag ännu dåligare än igår. Känns som jag har snor i hela huvudet och slemm fulla lungorna plus att jag har fått någon typ av förkylning i ögat, det verker runt mitt öga lixom på insidan och när jag kollar upp, ner och åt sidan i olika vinklar så gör det så ont att jag bara vill gråta:( Jag har aldrig haft något liknande med ögat, har du hört talas om det? Berätta isf för mej för de känns som att jag ska bli blind vilken sek som helst.

Jo juste, igår gjorde jag ju halkbanan! Det gick jätte bra:) de va lite läskigt men roligt. Vi va bara två stycken igår från trafikskolan. Jag och Samir, de va lite roligt för jag frågade Samir om han hade bokat skrivning och om han va duktig och köra osv, då berättade han att han hade kört bil i snart 3 år utan körkort. Men de va hans mamma som inte ville att han skulle köra utan körkort längre så nu skulle han ta det..Kändes lite läskigt, tänk hur många sånna personer det finns som kör bil utan körkort.
Det va riktigt lärorikt igår och jag är glad att jag klarade den, vilket typ är omöjligt att misslyckas på.
Vi fick köra på 4 olika banor med hinder, svängar och bromssträckor. Sitta i en bilstol som åkte fram i 7km/h och tog tvärstopp (jätte hård smäll). Sätta oss i en bil som dom vände upp och ner på och skulle försöka komma ur den utan att bli invalid :)
Om jag skulle köra bil i 50km/h och fontalkrocka så väger min kropp runt 3000kg. De va mycket bra info och jag kommer verkligen att ta de lugnt ute på vägarna.
70% av alla föräldrar sätter föresten ungarna fel i bilen.. Inte bra!

Nu, åter till sängen och försöka bli frisk. Jag kan bara inte vara sjuk när Marika och Christine kommer. Men det är två dagar kvar och bara min verk i ögonen försvinner så är allt räddat!
Bye bye. Host host..

Kommentarer
Postat av: Mirry

En sådan snygg blogg du har!



Vill du tävla om att bli Veckans Blogg är det bara att anmäla din blogg! Vinnaren får en länkning och en stund i rampljuset!

2009-04-08 @ 21:05:23
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: Anna

Hallå... Det var inte igår.

Glad Påsk!

Kan det vara bihåleinflammation??!!

Ha de gott.

2009-04-09 @ 12:47:22
URL: http://annawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0