Kupongrace

Jösses vilken dag på jobbet. Vi har haft kupong race i dag och snacka om att de drog folk alltså.
Det kändes som en dag där vid mellandagsrean. Vi hade juh ett kanon erbjudande också. Tunika 49:- ord 199:-
Nu är jag iaf hemma efter en galen dag på jobbet. Fast jag kan inte låta bli och säga att de är riktigt roligt att jobba sånna här dagar faktiskt.

Igår Fredag va jag ledig, så jag och "Bil-Johan" övningskörde till Stockholm. Det var verkligen en utmaning när man kom där på dom 4-filiga vägarna :) Men jag är juh så lugn så det där gick juh jätte bra de dära.. Hihi..
Väl framme så kom pappa och hämtade upp mej på Gullmarsplan och vi åkte bort mot globen och åt mat på ett jätte mysigt ställe. Det va Bufé och jag åt sjötunga med sås och potatis, smaskens kan jag lova. Efter lunchen så åkte vi till pappas frus jobb och hon gjorde en boendekalkyl till mej och hjärtat :)
Tro det eller ej men när jag skulle hem så missade jag 2 tåg, nästan 3 stycken men jag hann precis med det sista där på sekunden och jag fick även betala för 2 av biljetterna vilket va jävligt surt :(   men pappsen va snäll och betalade..
I går kväll solade jag och zanna också, så härligt där dom första 15 min sen är det pina och päst, De va nya rör i det rummet jag solade i går också så det va as hett.. Men brun vart jag och de va juh meningen.
I kväll blir det soffan som gäller, lite goda ostar och televisionen.. Kimsan kommer över till oss också.
I går hade jag och hjärtat ett väldigt mysigt samtal.
Ett kort på Lillebror från min tripp i Sthlm.


Kommentarer
Postat av: Mariana

Vad kan ni haft fÖr mysigt samtal då? Uppkörning snart? Ja, jag kan tänka mig att bli faster, trots att det låter ruskigt gammalt!!! Sköt om er! Love

2009-04-18 @ 19:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0