En helt ny och fräsh blogg.

Jaha då hade man en blogg också, känns mycket bra!!
Tycker de kan vara väldigt skönt att sätta sej framför datorn med en stor kopp kaffe och skriva av sej om dagens händelser.
På tal om framför datorn,
Varför heter det framför datorn och bakon ratten? Hmm, om du vet så berätta för mej :)
I dag är jag ledig och håller på att tvätta, alltid lika tråkigt. När jag kom ner i tvättstugan och hade sorterat tvätten och stoppat den i maskin såg jag jag hade verkligen inte en smula tvättmedel och lika mycket sköljmedel som de behövs för att släcka törsten hos en mygga. Åhh dryyygt!
Men som tur är bor juh mamma så nära så ja kutade dit och fick lite av henne.
Ne nu ska jag ner i tvättstugan och fortsätta sen ska jag och Joanna klä om stolarna i köket.

Ja så här vart stolarna. inte så illa väll? :)
De hände faktiskt mej en rolig sak i tvättstugan. Jag glömde bort tiden och mitt pass gick ut och då kommer ja inte in i tvättstugan längre, detta har då hänt mej ett par ggr. Så jag gick ner med en lapp och satte den på dörren, efter ett tag kommer en jätte gullig tjej upp och säger att vi kan dela torkskåpet. Vi va i tvättstugan ett tag och pratade :) Lite roligt!
Vi skulle ses om 1 timme för då är våran tvätt klar så ja ska kila ner dit nu till den trevliga tvättstugetjejen.

Ha de bäst!
Elajno de chilena.

Kommentarer
Postat av: emelie

Mycket snyggt jobbat med stolarna!

2009-02-20 @ 15:19:19
URL: http://gemig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0