För tidigt

Urs, klockan är inte alls mycket nu och jag sitter uppe. De har varit en lång natt i natt! inte sant?
Jag börjar jobba klockan 1 i dag, vaknade strax innan 8 då anna ringde och väckte mej. Hon mådde inte alls bra och ville att jag skulle ta hennes pass, men de löste sej på annat sätt.

Vet inte om ja ska hålla mej vaken eller gå och sussa en timme eller två.
Ursa i dag kommer de va en "trött-Elina-me-svullna-små-kines-ögon" dag.
Inge prison break i kväll henner, snacka om att de har spårat ut men de är det ända jag följer.

Jaja, åter till vardagen.
Tjingeling Elajno.

Kommentarer
Postat av: emelie

har redan varit där och spelat..

2009-02-23 @ 21:48:10
URL: http://gemig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0