Himla humla

Som ni kanske vet så har vi haft en jätte stor brand här i Eskilstuna i går natt. alltså natten till den 25.
Hotell statt mitt i centrum har brunnit ner till gruden, så jävla obehagligt. Jag och Zanna åkte förbi där kl 3 på dagen och då hade dom inte släckt elden än, de va som att kolla på ett jätte stort lik.




Jag är ledig denna dag också så jag och anna begav oss till Västerås på Ikea och Biltema:)
Vi skulle inte handla så mycket men de brukar kunna bli en del.
Jag köpte en ny svart hylla med förvaring inn till sovrummet, två pallar till v-rummet, galgar,kuddar,glas och hallkskydd till mattorna i hallen som Ruff skringer och slirar på.
Dom här två vagnarna är våra:)


Jocke ringde mej senare och bad mej åka på Biltema och köpa bromsklossar, yes de fixar Elina.
Dåligt killen på Biltema blängde på mej när jag sa att jag skulle ha bromsklossar till en volvo s40 modell 96. HAHA!
Sen drog vi hem och packade upp allt. Vart så fint!
Senare på kvällen gick ja och johan hem till mamma och satte upp nya gardiner i Maja och Caizas rum och johan satte upp en hylla och flyttade på en sänglampa, vart kalas fint där med.
..................................
Kl 9 ringde morbröderna och ville ha skjuts från Tumbo till City, så Jag Per och Joanna åkte och hämtade dom och släppte av dom på the Bishops arms sen åkte vi hem.

Så här ser våran syskontatuering ut Btw, De är Christine som har gjort detta konstverk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0