kupongrace

Jag har jobbat heldag i dag och vi har haft kupongrace i Tuna Park i dag. Snacka om att de drar folk!
En riktigt rolig dag med mångra trevliga och glada kunder.
I dag kommer kim, Maja, Caiza och Per hem:) Jippie!!!!
Jag har saknat dom såååå mycket, och de ska bli spännande och se kims tatuering på handleden.
Min lilla Chilena.

Jocke och Jo är här och vi spelar wii i dag också. De är ett himla roligt spel de! Har du spelat de någon gång?
Ne de är strax middag och Älsklingen ska bjuda på djungelkyckling, ojojoj va de är gott!

Jag ät trött och har lite ont i fötterna men ska ta mej en iskall öl och spela lite tvspel nu me the gang!

Hörrni ha de bra.
                



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0