Om man någongång kunde vara nöjd.

Min lediga dag i dag. Trodde jag ja, Annie ringde och väckte mej halv 8 i morse.
Upp och hoppa med mej, jobbade 9-16 i dag.
Vi har jeans kampanj denna vecka och tusan va folk köper våra jeans:) Jätte roligt!
Nu sitter jag här och har fulla huvudet med funderingar kring en person som jag bara inte kan förstå mej på.
   Jocke och joanna är här och vi har ätit tacos, muuuuums! Nu kollar vi lite på tv och dricker kaffe.
Ska strax spela wii och äta popcorn, smaskensfillebajs.

Aja, nu ska ja rycka upp mej och sluta fundera och njuta av vardagen, kollade på ett pogram i går om en kvinna som vart skjuten av sin man i ansiktet.
80% av hennes ansikte försvann. Ett hål in i huvudet där näsan varit och enögd, några tänder kvar nere och en liten bit av läppen, kinderna va borsta och där va de bara köttit. Hon fick genomgå 9 operationer för att få ett ansikte täckt av skinn. Hon gnällde inte en enda gång över att hon såg ut som ett monster hon va bara glad att få vara vid livet och få åka runt i världen och prata om kvinnomisshandel och visa upp sitt ansikte.
När jag ser sånna program får jag mej en tankeställare, va har jag att gnälla på? ingenting! Man försöker juh bara hitta fel på sej själv hela tiden, aldrig nöjd!
Aja, sluta jiddra börja trolla :) Jag är nu nöjd! :D

Juste, i dag vart våran syskontatuering klar! Kim gjorde sin i dag. Så nu har vi den alla 3.
Hörrni ha de bra så hörs vi igen i morgon.

Kommentarer
Postat av: syster jo

du är bäst <3

2009-02-20 @ 20:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0