En Tisdag.

Uppd.
Jag och Ruff va hem till zanna i dag och drack kaffe och pratade skit, under tiden då vi satt i köket så försvann ruff ett bra tag, jag ropade på han för jag hörde att han åt någe inne i vardagsrummet. När han kom springande ut i köket hade han svalt de han nu tuggade på, sen när vi skulle ut på ballkongen så såg Zanna att de va kattbajs på hela golvet i v-rummet. Yes, de va Ruff som åt upp bajset från katterna ur kattlådan, jiiiises va vi började må illa.
Nog med bajs! Zanna skjutsade hem mej och jag började med maten. Det vart kycklingpaj idag, de va smaskens.
Ett tips till er som inte har kavel, jag tog en stor apelsin och de funkade hur bra som helst!
I morgon blir de Ikea med Zanna, Vi ska till Västerås.
Tjingeling!


                                                                                                        







Här har ni lite att roa er med under dagen.
Kommer tillbaka ikväll. :)

Matvanor:
Bästa maträtt?
revbenspjäll.
Bästa dryck? kaffe, kaffe och sen är ju kaffe gott.
Hatdryck och maträtt? Whiskey och korv.
Bästa alkoholdryck? mojito
Smågodis eller färdiga påsar godis? Smågodis
Favoritglass? ben&jerrys
Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad?
Hämska fråga, 4 plagg i veckan typ? (oftast mindre än 100:-)
Har du mer skor än kläder? Men nejnejnej
Favoritplagg? jeansleggings och tunika
Hatplagg? Urringat

Arbete, utbildning:
Jobbar eller pluggar du?
Jobbar.
Vad vill du bli? jag trivs med att jobba på Ginatricot och vara jeansansvarig.
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Ja absolut, jag älskar att fota och sitta vid datorn och mixtra. Har ju faktiskt lite nytta av form och färg när vi hänger om butiken och exponerar varorna.
Är lönen viktigast? klart den är, vem jobbar gratis. Men sen har jag tur att jag jobbar me dom bästa.

Boende:
Lägenhet eller hus?
Lägenhet
Framtidsplaner med boende? Hus så klart, lite utanför Eskilstuna. Så jag måste ta mitt körkort.
Litet eller jätte stort? lagom är bäst:)
Drömboende? En riktig lyxvilla som har alt man kunnat drömma om, sen ska de va gratis att bo där:)
Landet eller mitt i stan? Inget av dom, lite utanför en mindre stad blir bra. Gillar landet kortare stunder, får åka upp till svärföräldrarna när jag saknar det.
Mysigt eller sterilt? Mega mysigt.

Lite allt möjligt:
Har du barn? Nix, men de kommer de kommer.
Är otrohet okej? Nej.
Älskar du någon? Jag älskar min Johan 
Betyder familjen mycket för dig? att dom gör, allt!
Är du lojal? Yepp
Tycker du om att dricka dig full? Nje, mår så dåligt dagen efter. Lagom fnittrig är kul. 
Hemmafest eller gå ut på krogen fest? båda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0