Hemma i halmen.

Äntligen hemma, eller äntligen ska jag inte säga för vi har haft det jätte mysigt hela veckan.
Vi kom hem en dag tidigare än planerat, för det regnade på oss och då är det inte så roligt att bo i tält.
Men vi har iaf paserat Sjöbo, Ystad, Mölle, Landskrona, Barsebäck, Falkenberg, Halmstad, Helsingborg, Göteborg och Smögen.
Många kvällar vid vattnet i solnedgång, god mat, mycket mys, skratt, äventyr. Helt enkelt bäst!
Tänker inte skriva allt för mycket, det är inte så kul att läsa då men det har varit kanon, och jag gör gärna om det.

Nu sitter jag här hos min lilla mormor och kollar på speedway, men de är lite segt.
Vet inte vad som händer riktigt idag, det blir nog bara och ta det lugnt. Städa bilarna skulle behövas.

På Onsdag bär det av till Jämtland, blir där i 4 dagar. Det ser jag fram emot!

Nä, nu ska jag vara lite social här, morbror är här och vi sitter och planerar lite party här framöver.

Heeej svejs!
Gl´a Elina



Kommentarer
Postat av: Mariana

Det gör vi med, ser framemot er Jamtlands vistelse! Kram

2009-07-20 @ 13:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0