Joanna 20år idag.


Idag fyller lillasyster Joanna 20år :) Ett jätte grattis till dej underbara syster!!
Jag, mamma, maja och caiza åkte till joanna i dag och grattade henne.
Av mej fick hon 500:- i bidrag till en tv hylla hon ville ha på ikea, så den ska vi införskaffa nästa Tisdag.
Och då blir det även thaimassage i Sthlm med mamma och sen svänger vi förbi IKEA i kungenskurva.

Ja, hemma från jämtlandsresan.
Det har varit helt okej, de bästa är svärmors mat, vännerna och dollarstore såklart.

Onsdag åkte vi dit, jag och johan körde halva vägen var.
Torsdag åkte vi till Hallviken och hälsade på Per, Maja och caiza. Hämtade även en stor kartong med kort sen vi va små.
Fredag kalas i Hallviken, Caiza fyllde 8år, hon fick lite kläder, en cd och pennor av mej och johan. Sen åkte vi på dollar och shoppade. Senare på kvällen tog ja bilen till Ede och hälsade på Christine, mirai, Charlie, Julle och Julle, där hade jag hur kul som helst..
Lördag, Fäviken, träffade underbara Marika och Victor där. På kvällen vart det mys hemma hos Anna som jag inte vart hemma hos sen ja gick i 8:an. haha! De va så otroligt roligt att träffa henne igen. De va ja, anna och Christine som va där och vi hade mys pys med ostar, godis, saft, vin, choklad, kex. Åhh, Tack Anna!
Liv, fan vi hann ju aldrig ses :(
Söndag hemfärd :D Borta bra men hemma absolut bäst!

Nu sitter jag här och är nöjd med mitt liv, det ni..

Heej dåå.


Kommentarer
Postat av: tina

grattis till joanna !

2009-08-06 @ 14:15:43
URL: http://tiinaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0