Ny start.


En riktigt bra dag i dag får jag lov och säga, efter lite prat. NY START!


Hello, idag är det jag Ruff som får skriva i mammas blogg.
Ni vet, jag är Elina och Johans son, hårig som alla säger.
Dagen började med att jag och mamma (Elina) låg i sängen.
Jag slickade henne i örat när klockan började bli mycket för jag va himlans kissnödig.
Innan mamma ville kliva upp så busade vi lite i sängen, hon gömmer händerna under täcket och jag försöker bita henne :)
De är en jätte rolig lek, sen gick jag och mamma ut en sväng, hon gäspade hela vägen.
Men sån är jag, jag måste få gå ut!
Sen åt min mamma lite frukost och gissa vad, jag satt där vid bordet och blinkade med mina hundögon men jag fick ingenting av mamma. Då gick jag och la mej igen, lite sur vart jag men det gick över lika fort när mamma kom och frågade om vi skulle åka bil och hälsa på katterna hos Moster Joanna och hennes Sambo Becká.

Min mamma spelar väldigt hög musik i bilen och sjunger, och vet ni, hon sjunger jätte illa..
Idag fick jag siitta i framsätet även fast jag inte är 1.40 lång. Hehe.
Jag har alltid så roligt med min mamma, hon är så tookig..

Ja, nu ikväll har jag mamma och pappa kollat på michael jacksons begravning som dom visade på tv4.
Sen gick vi ner i garaget, pappa skulle visa mamma vilka däck hon skulle byta till i morgon.
Min mamma är rätt häftig tycker jag, hon kan byta däck helt själv. Det är inte alla som kan det.
Ja, iaf så när vi va i garaget så vart jag ganska smutsig, så när vi kom upp till lägenheten så va jag tvungen att duscha.
Jag hatar att duscha!!! Mamma vet det, men om jag inte gör det så blir hon arg och så får jag inte sova i bredvid henne i sängen :( Vilket jag älskar!!

Juste, mamma och pappa har suttit hät ikväll och planerat hela nästa vecka. Jag tycker de ska bli jätte roligt att åka och campa nere i Sverige.
Jag älskar min mamma och pappa!!
Hej dååå... Wooooff..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0