inte brun utan sol..



Yes, rubriken stämmer!
Inte brun utan sol, men jag tänker inte gå runt likblek i regnet med paraply och gummidojjer.
Jag har idag köpt mej en brun utan sol till ansiktet, för där får jag ingen färg alls.
På sommaren blir jag svart på kroppen och lite lite brun i ansiktet, knepigt.
Och jag är så himla trött på att stå varje morgon med fondation och rouge. Skulle va så skönt att va lika brun i ansiktet som på kroppen och sen bara lite maskara..
Jag har iaf använt min brun utan sol i kväll och ser redan effekt efter 1timme.

Ett tips, för att inte bli orange och flammig i ansiktet.
Köp inte vilken brun utan sol som helst, jag köpte min från lancome och den kostade 290:-
Välj en utan shimmer, för det ser inte alls bra ut efter några ggr.
Peela ansiktet riktigt noga innan du börjar använda produkten och gör det sedan var fjärde dag.

/ Chilena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0