Min lilla granne..





Idag har min dag gått jätte fort, fast ja kan inte påstå att jag gjort så mycket mer än att övningskört typ.
Det va lite komiskt, när jag och mamma kom hem så parkerade vi på Johans parkering utanför våran port och jag är inte bäst på att parkera men det gick riktigt bra, och då stod min granne och kollade på när vi parkerade och mamma satt och visade "tummarna upp" då gjorde grannen också det och såg glad ut.
När jag senare kommer hem från stan så sitter det en ballong på min dörr med detta kort.
Hon trodde jag hade klarat körkortet, men jag och mamma va bara glada att jag fick till en snygg parkering:)
Måste gå ner till henne och säga hur det ligger till.

Jag har inte bloggat så mycket om hur det går med mitt körkort, men jag kan säga att de är verkligen på G.
Känner att jag inte vill skriva några datum för skrivning och uppkörning för det är så jobbigt att berätta sen om de inte går bra, och jag är verkligen en sådan att går det dåligt och jag misslyckas så går världen under och det går inte att prata med mej på typ 3-4 timmar. Så de är lika bra att jag inte säger något mer än att det är på god väg :)

Älsklingen min är inte hemma ikväll, han har haft lite ont i hjärtat på senaste tiden så han har kollat upp det i dag och blir kvar på akuten över natten, får komma hem i morgon och då vet vi om nått är på tok.
Saknar han så otroligt mycket, det är jätte tomt.. Men jag åkte till han med tandborste och lite godis, pussa en massa på han också. Älskar dej massor!

Nu behöver jag lite sömn, det är en dag i morgon också om du inte viste det.
Nattinatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0