Vilken superdag.

Min födelsedag va helt enkelt bäst.
Vaknade runt 9 och tog en dusch, johan kom och sjöng för mej i duschen sen bjöd älsk på värsta frukosten.
Vid 11 gick vi ner på stan jag och johan för att kolla på kungen, vi satt och vänta och vänta men eftersom jag skulle ha kalas kl 13 så va vi tvugna och gå hem, så vi hann inte se konungen.
Tårta, kakor och kaffe bjöds det på här hemma.
Jag fick..
1.Massage sak till huvudet av Johan
2.Spikmatta av Joanna, mormor och stefan
3. 500:- av mamma till ett knivsätt
4.200:- av Maja, Caiza och Per till knivsätt
5. 500:- av pappa
6.300:- av Ejvin och Anki
7. En jätte stor Toblerone av kim
8. Sminkborttagning
9. Tvättservetter (jätte bra att ha i väskan om man får en fläck)
10. En båttur med Zanna på Mälaren

Efter kalas här hemma åkte vi på coop och köpte en jätte lax oxh slänge in i ugnen hos Per så åt vi där.
Spelade spel och bröt arm med varandra.
Kl 10 gick jag Johan och Joanna ner på stan, på party hos Louise.
Vilket liv deet har varit här i helgen, Eskilstuna firar 350år och studenterna tog studenten igår Lördag och så har rix fm festival hållt till här med.
Igår va det massa artister runt om i E-tuna, dom har ställt ut scener lite överallt i City.
Kl 11 började iallafall Timbuktu spela på storholmen så vi gick dit. Fan va grymma dom är!
Vi stog längst fram och dansade, skrek och klappa händerna.

Drog hem till Tom och Zanna lite senare och vart kvar där till klockan 3, kom hem och somnade runt 4.
Jag hade en jätte bra dag igår och tack alla som grattat mej på sms, facebook och här.
Här kommer lite bilder från gårdagen.






























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0