En dag på City.

Dagen har spenderats i största del på City, vaknade runt halv 11 med lite massage och kaffe på sängen.
Ruff jag och Johan låg och drack kaffe ett bra tag innan vi gick ut på morgonkissis.
Gick hem till mamma där morbror sov över och Ruff juckade lite på Atlas sen gick vi, han borde fatta snart att han inte har någon pung kvar. eller? för han är ju lika juckig nu som innan. hah!
Åkte brumm brumm till mormor och hämtade upp Maja och Caiza som skulle med oss på stan, vi hittade skolavslutningskläder till småtjejerna. Johan hittade en jacka och ett par skit snygga jeans. Tog en varsin glass och lunkade vidare på stan.

Runt 4 tiden idag kom pappsen förbi, han skulle bara säga hej och lämna Joannas dator som han har köpt till henne.
En jätte söt pytteliten sak, vit och snygg.
 

Jag och pappa åkte ut till Vilsta en liten sväng och hälsade på Joanna på jobbet.
Nu är klockan snart 8 och jag ska ut en sväng med Ruff sen gå över till mamma och säga hej till Lina, hon kom hit idag från jämtland, Kim hade ingen aning om det så det va en överaskning.
Ha de bra gott folk. Bye!

Maja och Caizas outfits från dagen.


Lillebror Victor..

Kommentarer
Postat av: Liv

Hej vännen!

haha, Öland av alla ställen? :D

Det är bra med mig, blev av med min kamera

och min mobil igår...känns lite surt.

Nån jävel som snodde dom =(

Hur är det med dig? saknar dig!

Kraaam!

2009-05-10 @ 22:42:15
URL: http://levatillsman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0