Ge mej...

Lauren Conrad din snygging, jag skulle göra vad som helst för att få se ut som dej..


Jobbat 9-15.30 idag, rätt okej pass.
Har brummat lite Nissan Micra idag med högsta volym, mamma gillar inte samma musik som mej.
De va en låt med missy elliot,
Kim: Åhh fy fan va sexig jävla röst ja, vill bara smiska henne på rumpan :) hahah!

Lina fyller år idag så vi har käkat pizza och gett henne paket..
Åkte ner till mototstadion och lämnade av Kim och Lina som skulle se på speedway ikväll..
Jag hade tänkt springa ikväll men de kom massa regn och då tappade jag lusten, det får bli i morgon.

Joanna pratar med maja.
Joanna: Maja du har samma ben som mej och Elina.
Maja: vadå? tjocka lår?
Taaack Maja...

Ha det bra min kära bloggläsare.

Kommentarer
Postat av: J O S E F I N E - fotoblogg & annat.

hon ser riktigt bra ut :)

2009-05-13 @ 11:07:38
URL: http://pinkspot.blogg.se/
Postat av: Mariana

:) Barn är goa!

2009-05-13 @ 16:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0