Jämtlandsbesök..

Oj hörrni va dålig jag har varit på att uppdatera nu känner jag. Fy mej.
Men som sagt så har jag och Johan haft besök av svärmor, svärfar, Mariana och Johan sen i Onsdags kväll.
Jag har ju då naturligtvis prioriterat "familjen".
Ja, Onsdag till Lördag eftermiddag har dom varit här, vi har haft jätte mysigt.
Spelat spel,
Ätit massa god mat,
druckit spännande nya cidrar,
shoppat-shoppat,
kollat på kim när hon dansat på nere på torget,
utforskat både stan och Tuna Park,
Grillfest hos mormor och Stefan,
Ja som ni ser så har vi hunnit med väldigt mycket, och alltid lika tråkigt när man säger hej då.
Men vi ses snart igen, Vi åker upp på våran semester, vecka 30.
Ni är alltid välkomna här, och det är alltid kul med besök, kom oftare! :)

Ja, idag är det Söndag och jag har inte tid egentligen att sitta här, vi ska åka på en Ålands-kryssning nu klockan 14:15.
Jag måste duscha. packa, locka hår.. Aaahh..
Det är jag, Joanna, Kim, Maja, Caiza, Linnea, Mamma och mormor som ska åka. Vi kommer hem i morgon igen..
Då ska ni få lite bilder..
Ha det bäst!



Kommentarer
Postat av: Mariana

Vi får tacka för trevliga dagar :) skönt med ett litet miljö ombyte. Och vi kommer gärna igen, men skulle tro att våra 4 troll måste med då. Tveksamt om vi får åka själva igen för Zacke. Ha så mysigt på kryssnigen. Kram

2009-05-24 @ 11:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0