kryssningen var underbar tack mamma och mormor!















Hej hej hallå!
Gud vilken underbar kryssning vi hade till Åland, hur många goda nya drinkar som helst.. Eller hur Joanna?;)
Maja och Caiza var med i en karioketävling och vann första pris plus att dom gick vidare till final.
Priset dom vann var en kryssning för 4 nu till helgen, där ingår frukost, lunch, middag både Söndag och Måndag samt bussanslutning. Jävla lyckoungar:) Så dom sticker igen, och får sjunga i finalen.

Annars då, ja, jag jobbar och står i. I morse hade vi morgonmöte och jag börjar jobba klockan 5 idag, ett extra pass.
Zanna och jag åkte på nattkröken efter mötet och köpte frukost sen drog vi hem till mej och hon hjälpte mej med teorin..

Nu är Joanna här och jag ska vara lite social, vi ska nog ut och springa..
Juste skulle juh svara på denna grej med, Tack Åsa..

 

Five favorite things.

5 accessoarer

1. Min bohemring i Guld. GinaTricot

2. Mina guld,silver örhängen ser ut som en delat boll. GinaTricot

3. Mitt bruna armband med massa länkar i olika färger och former. GinaTricot

4. Min herrklocka i silver, Ur&Penn

5. Min blommiga scarf, GinaTricot


5 plagg

1. Jeans-skjorta, Gina

2. Jeansleggings i alla färger och former. Gina

3. trasiga jeans i svart och klorblekta.  Gina

4. skinnjacka i mc stuk, Gina

5. oversize tröjor i enfärgat och randigt, Gina


5 skor
1.
Vita tygskor, Hm

2. Herkules sandal med kilklack, Skopungten

3. Svarta stövletter, Monki

4. svarta pumps med snörning bak på klacken, Monki

5. svarta pumps med läderrem och kork-klack, Bergqvist skor

5 skönhetsprodukter
1.
Hudvårdserie, Artistry

2. concealer, NOUBA

3. highlighter, E.Funkhouser

4. läppglans (persika), E.Funkhouser

5. ögonskugga i Guld, E.Funkhouser


Dessa frågor vill jag att Christine och Joanna svara på :D


Kommentarer
Postat av: tellan

oj, de där va svårt ! kan nog ta ett tag innan ja kommer på alla svar. :P

2009-05-28 @ 21:29:14
URL: http://lillthelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0