Lördag, känns som Fredag?

Jag har haft Fredag hela dagen, eftersom jag är ledig i morgon (Söndag) så tycker jag att de är Fredag idag och min helg börjar imorgon.
Har haft en kanon dag på jobbet idag, inte alls mycket folk men det har rullat på iaf.
Det hände en rolig sak idag på jobbet, dom ringde nerifrån city och ville prata med Christina på jobbet så jag gav henne telefonen så hörde jag henne bakom mej, - Hallå? hallå`? är du kvar? hoho? haaaalo? så sa hon till men ne det är ingen i luren.. Så började jag tog skratta, hon höll telefonen upp och ner så hon hörde ju inte ett ord!! Och Stina i andra luren hörde ju henne hela tiden och fattade ingenting. hihi!

Efter jobbet gick jag hem till mormor där det blev bakpotatis med skagenröra och sallad, sen kaffe och glass till kvällens match, GUIF - AHK (handboll) de va en riktigt bra match men, men GUIF tog inte hem det..
Aja, en helt klart se värd match och god god mat, de tackar vi mormor och "Elvis" för.

Sitter nu hemma och gäspar lite smått och funderar på att krypa ner i Johans famn framför tv:n med våran håriga lilla bebis (Ruff). Aah, de gör jag.

Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0