Onsday

Ledig idag, skönt. Fast jag har världens skallebank. Mindre skoj.
Vaknade runt 10 och gick ut med Ruff sen tog vi en sväng med mamma till Joanna.
Åkte och köpte oss varsin kaffe och toast, jätte gott kaffe med kamomillmjölj i.

Klockan 13.00 hade jag en körlektion med Johan nere i City, gick jätte bra.
Träffade Joanna nere på stan efter det och tog en varsin fika och sen kollade vi runt lite.
Jag köpte mej ett par söta skor jag har sneglat på ett bra tag, en ögonbrynspenna och en vit ögonskugga med massa skimmer i, ohhlalllala...

Nu är jag hemma och väntar på att Johan ska komma hem, vi ska nämligen åka och storhandla..
Bunkra upp lite.
Efter storhandlingen ska jag köra igen, och efter det blir det till och läsa lite teori.
Jag och Älsklingen gör det tillsammans nu för han håller på med MC kortet.



Hejsvejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0