Späckad dag.


Snacka om fullspäckad dag det har varit idag. Jag klev upp kvart i 9 och då kom Zanna och hämtade upp mej och så åkte vi till Torshälla, jag skulle på en hälsokontroll idag och gummsan va så snäll och skjutsa och va med mej där.
Det var riktigt kul på hälsokontrollen, Malin våran chef på gina har bjudit all personal på 2 timmars undersökning och det va inte gratis kan jag lova, denna kontroll kostade 1500:- per person. TACK MALIN!
Detta fick jag göra....

*Fylla i massa frågor om min vardag under den senaste månaden
*Prata om hälsa, kost, motion.
*Cykla, medans jag hade en pulsmätare runt bysten i takt till en apparat som gav en rytm jag skulle följa
* Mäta mitt skelett, och mitt skelett väger 9 kg.
* Kolla mitt blodtryck
Sedan sammanställde hon en diagnos över min kropp och hälsa. Allt såg bra ut och min vikt va bra. Jag är medel.

Efter denna koll så åkte jag och Zanna ner på stan och jag bjöd henne på lunch, det vart en varsin sallad inne på 21:an.
Sen gick vi på BR och jag köpte ett ett spel, Alias. Tänkte att det kanske är dåligt väder nu när vi får besök så då kan de va kul med spel. Och Alias är så otroligt kul! Eller hur Mp-klassen?
Åkte hem och hann inte mer än att vända, Joanna ville ner på stan och göra av med lite pengar. Hon köpte en as snygg tunika som hon ska ha på kryssningen på Söndag till Åland, och en tuff sjal.
Gick på Spicy Hot och köpte med oss mat hem och mumsade i oss det. SMASKENS!
När vi ätit klart åkte jag, Joanna och Johan till Slagsta och åt den berömda glassen "slagsta glassen" gud va den är good! jag tog en snäcka med jordgubbar, ser den inte god ut så säg.



Medans vi åt glassen i bilen så ville Johan ta oss på en liten tripp i Torshälla där han jobbar, det är så mysigt där. Innan vi åkte hem stannade vi till i Folkesta och gick in på Willys och shoppade smått och gott..
Nu sitter jag här och har precis färgat håret och kollat på desperate housewives, nöjd med min lediga dag..
Mindre nöjd över att jag inte tränat någe teori alls, måste verkligen göra det i morgon..

Ha det gött..

Kommentarer
Postat av: Emm

Hejsan tjejen! Såg nu att du hade länkat till min blogg, gud vad roligt.. Det får man tacka så mycket för :-) Hoppas du har det bra, sjukt länge sedan! Rätt skoj vi hamnade på samma kedja, den bästa så klart ;.) Ha de bra Kramar Emelie

2009-05-20 @ 01:30:29
URL: http://emelielarsdotter.blogg.se/
Postat av: bäste syster :)

haha snygg röntgen bild :) jag tycker vi hade en underbar dag den bäste sen jag flyttade ner :)

2009-05-20 @ 22:23:10
URL: http://joannagallardo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0