Teori..


Ledig idag också, har bara tagit det lugnt idag. Städat, diskat, duschat..

Är himla nöjd över våra köp här till lägenheten den sista tiden, tycker det är riktigt fint och hemtrevligt.

Maja och Caiza kom hit efter skolan idag och vi lagade bacon+cream fresh med pasta. MUMMIE!

Atlas kom hit i dag han med, Jimmy och Nicke skulle åka till Kartineholm och köra cross så då fick Ruff en kompis.

Vi har storhandlat idag också, Johan köpte spring-skor till han och mej så nu ska vi börja springa minnst 4 ggr i veckan tillsammans. Bra för både mej, Johan och Ruff. Jag ska på en hälsokontroll nu på Tisdag genom jobbet. Lite pirrigt, tänk om det är katastrof med min hälsa eller någe? Hoppas inte.. Så lite i form hinner ja ju komma innan den kontrollen..

Kunde verkligen inte dra mej från datorn igår, satt och började kolla igeom alla avsnitt av "The City" och fastnade helt.

Den är grymm men inte lika som The Hills.


Har tränat lite teori ikväll också, så med andra ord har jag inte gjort teorin än.. Kanske i morgon? eller veckan därpå? eller om någon månad? Vem vet? jo JAG.

Det jag har svårt med är allt med maxlast, bruttovikt, totalvikt osv. Så fort jag ser en siffra så stänger kontoret av.

Men men,de ska nog gå. Kan pappa kan jag :)


Vilken blogg är den bästa du läser?

Jag gillar http://sexandthecitty.blogg.se/

Kraaam Elina


Kommentarer
Postat av: tellan

haha, mirai var inte alls en liten tjockis.. :D å ja skulle gärna ta tillbaka mitt hår också. ^^

2009-05-15 @ 12:34:46
URL: http://lillthelin.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jaså ? :) Vart köpte du tyget förstans? För jag har kikat runt lite på internet, men hittar ingenstans :/ Var det dyrt?

2009-05-18 @ 18:40:48
URL: http://fashioninseptember.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jaså? Vart köpte du ditt tyg? Jag har kikat runt på internet men har inte hittat något :/ Var det dyrt ? Kram :)

2009-05-18 @ 18:42:04
URL: http://fashioninseptember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0