Tröttis

En tröttis är vad jag är, och det är inte alls konstigt.. Satt och kollade igenom min timrapport igår och jag har jobbat massor, den här helgen som va, var min 5:e helg irad. På fyra veckor har jag fått ihop ungefär 190 timmar.
JAG ÄR TRÖTT, och därav har jag inte orkat skriva i denna blogg varje dag.
Den lilla tid jag får över går till Johan och Ruff, sen har jag ett körkort som strax ska va klart. Pluggar ihjäl mej på all teori.
I kväll ska jag och Älsk byta däck på min lilla brummis. HAHA. Jag, byta däck? nja.. Jo de ska jag nog fixa.

Fredags: Jobbade kväll, kom hem, åt middag, gick och la mej och läste teori.

Lördags: Jobbade öppning till stängning, övningskörde till Tumbo efter jobbet där det vart grillning, cross åkning och  tennis. Morbror Nicke va där också, alltid lika roligt att mysa ute i Tumbo.

Söndag: Jobbade öppning till stängning, gick på coop efter jobbet med joanna och inhandlade till tacos, Beckis kom och hämtade oss så åkte vi 3 till Joanna och åt, sen slappade vi i soffan och pratade om allt mellan himmel och jord.
Åkte hem, masserade Johan och sen kröp vi ner i sängen.

Idag skulle jag ha jobbat mellan 9-20.15 men jag orkade verkligen inte det så jag delade upp mitt pass så jag va på Gina mellan 9-14 så kom sanna vännen och bytte av mej så jag fick gå hem. Våran regionschef kommer på Onsag och Anna ville att jag skulle snygga till och dona vid jeansavdelningen, vilket jag gjorde. Vi fick även in en ny jeansbyxa idag.
Sabrine destroyed, tycker den är rätt snygg. Lite mätt på alla ripped, destroyed och trashed jeans. Men det är snyggt!
Här har ni det hetaste på Gina just nu,


Kommentarer
Postat av: tellan

jobbig helg du har haft gumman, men som jag säger "du ska va gla att du har ett jobb" ;)

Btw, kikade in jeans-kollektionen nu.. Carmen lt blue var ju skitsnygga.. :P

2009-05-18 @ 23:13:32
URL: http://lillthelin.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hej tjejen!

Jo tack det är bra hur är dedt själv? kommer du uppöver någonting. var ju jätte länge sedan man fick se någon av er! Hälsa hem:)

2009-05-19 @ 11:35:14
URL: http://cecel.blogg.se/
Postat av: tellan

ja, mer tacksam nu ;)

gillade dom bara för att fickorna satt lite längre ner och som jag har letat efter sånna! Skulle vilja ha ett sånt par ju. hur länge tror du dom kommer finnas kvar i lager ? =/

2009-05-19 @ 15:34:53
URL: http://lillthelin.blogg.se/
Postat av: SEX AND THE CITTY

Hej vännen :) Bara bra här, allt fint med dig?

2009-05-19 @ 16:27:25
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0