tusen saker typ.



Känns som jag har gjort typ tusen saker idag, ni vet allt det där som man gör på sin lediga dag.
Tvätta, damma, diska, torka golv, handla, baka, dammsuga. Puuuust! Men va skönt det är när det är klart.
Lukar så gott och är så fint här nu. Brödet jag har bakat va skit gott, fullt med massa linfrön, solrosfrön, vetekli, vetecross och sånt som sätter fart på magen. Smaskens!

Tankade min lilla pärla för andra gången idag på ett halvår , den drar verkligen ingenting. Jag kör den ju inte varje dag men ändå.
Pappsen kom över en sväng idag, vi fikade lite och pratade. Sen åkte han och Joanna till henne och bakade piroger..
Har nyss kikat på Desperata hemmafruar, åh så himla bra.
Fast bäst är,
1. The Hills
2. Desperate housewives
2. Sex and the city
3. Ballar av stål
Aaaaaraa.

Älskling och jag tog en lång promenad ikväll, och det har regnat här under dagen lite till och från så Ruff vart inte alls så mysig så han fick ta sej en dush när vi kom hem igen.
Jobbar i morgon så det är dags att sussa nu.
Ha det bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0