Fredag..

Rain is falling on my head.. Aaara, det spöregnar här. Värsta sommar vädret, regn-sol-moln-blåhimmel-varmt samtidigt!
Jobbat idag mellan 6-18, alltid lika roligt att komma till jobbet! Jag, Anna och Becka som jobbade idag.
Anna har varit lite knarkad idag tror jag. haha! Va vi har skrattat..
När jag gick hem från jobbet så pratade jag med Joanna och ja sa det att det är svarta moln efter mej och att de snart skulle börja regna, ja de stämmer! när jag va vid parken zoo så va det som 400 hinkar med vatten hälldes över mitt huvud, och det roligaste av det hela va att jag vart inte ens arg, jag log och skrattade för mej själv. Orka bli arg på regnet?
När jag kom hem till sist i mina blöta kläder så va de lika bra att hoppa i duschen så ja inte skulle bli kyld i nosen, efter de bjöd hjärtat på potatisgratäng med kassler och sallad.

Ska torka håret nu sen blir det film och gotta i soffan.

Hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0