parkeringshus.

Shoppat loss i dag kan man säga. Zanna och jag va lediga idag så hon rövade med mej till Västerås, vilket inte alls va svårt.
Vi drog först på IKEA och sen in till centrum, jag köpte en golvlampa till min underbara mamma som hjälper till med Ruff så mycket och så köpte jag en typ stång som sitter på väggen där det hänger 3 krukor med växter i, växter på växtriket, skor, en jesussandal med kilklack, ett rött nattlinne. Inte pjåkigt. Det vart iallafall skit snyggt i köket tycker jag.



Så kul, när vi skulle ut från parkeringshuset så nådde inte Zanna och stoppa in biljetten i apparaten så hon tappade den på backen, och va låg där jo typ 100 likadana lappar så vi fick stå där ett tag och prova vilken som va våran, inte lite irriterade bilarna bakom vart då. haha!

Kom hem och lagade lite mat, gick ut en sväng med Ruff och styrketränade lite grann.
Vad har du gjort ikväll?
Nu sitter jag här och smaskar popcorn, jag är kryddälskare och har verkligen alla kryddor man kan hitta i ett kök på mina popcorn!
Mmmmmums, såå gott. Tror jag är ganska ensam om detta, eller? Vad har du på dina popcorn?

Fick mina saker idag också från Party lite, några doftljus, dusch tvål och body lotion, sen en gele som man häller upp i en sådan doftkruka som man eldar under, med doften mango/mandarin. Min favvo..


Tack för mej. Elina


Kommentarer
Postat av: Anonym

hmmm... mina popcorn i kväll vart svarta o orsakade en rökfylld lgh o en tjuttande brandvarnare !!! tack för frågan :)

2009-05-13 @ 23:39:24
URL: http://joannagallardo.blogg.se/
Postat av: Åsa

Blev det då där sandalerna som du visat tidigare i bloggen ? :)

2009-05-14 @ 09:25:12
URL: http://fashioninseptember.blogg.se/
Postat av: Åsa

Aha okej, men du får längta lite efter dom :) Okej, men kan du inte lägga upp bilder på vad su shoppat :)?

2009-05-14 @ 12:54:08
URL: http://fashioninseptember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0