vilken dag.

Maja och ´Caiza sov över hos mej och Johan inatt, så mysigt så. När vi sa god natt igår så sa Caiza att hon ville kolla på bögfilmen som jag hade. Va vilken bögfilm? den där patric 1,5 haha! ja den ja, men Caiza du kan inte säga att du kollar på bögfilm hos din storasyster..
Kl 10 i dag bar det av till Ikea, jag fick en budget av morbror och har handlat upp varje öre.
Det vart svarta handmålningar på väggar, massa soff-kuddar, as gosiga filtar, bordsunderlägg, växter, lampor, l
jusfat + ljus, mattor och lite schabloner. Det är sååå himla fint här nu.. En ny start för han! Det gillar vi.

Vi har grillat revbenspjäll här ikväll, vilket jag älskar! jag får faktiskt matlåda också:)
Jobbar både Lördag oh Söndag i helgen, så detta va min lediga dag vilket jag tycker har varit en otroligt underbar dag!
Nu ska jag ta hand om mina nära och kära här..

Ha det bäst!
Bilder kommer på förändringen i Tumbo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0