Krock, dödskallar och muffins.







Som ni ser på bilderna så har en bil kört in i vårat hus, och de roliga va att ingen satt i den.
Personen som ägde bilen hade glömt att lägga i handbromsen :)
Polisen kom och alla grannar gick ner för att kolla läget, de löste sej iaf men de är en skada på huset nu.



Dom här goda muffinsarna gjorde ja och lillasyster Joanna igår, vet ni hur goda dom vart :)
Mums, bjöd dom på jobebt idag och de uppskattades kan jag lova.


Idag har jag varit hos Dompan på kristallgrottan, hon är en underbar person.
Jag är sjukt nöjd med mina naglar, och vist va de lite coolt med dödskallar som har röda ögon på tummarna :)
Nä, nu ska jag sova.

Kraaaam

Kommentarer
Postat av: tellan

haha men gud vilken otur !

Ja, han är nog faktiskt lite större än ruff faktiskt. De funkar faktiskt väldigt bra. Förutom lite kiss å bajs inomhus fortf.

Å idag har han gått kanske lite för långt så förhoppningsvis sover han heela natten ;)

2009-10-22 @ 22:24:33
URL: http://lillthelin.blogg.se/
Postat av: tellan

haha men gud vilken otur !

Ja, han är nog faktiskt lite större än ruff faktiskt. De funkar faktiskt väldigt bra. Förutom lite kiss å bajs inomhus fortf.

Å idag har han gått kanske lite för långt så förhoppningsvis sover han heela natten ;)

2009-10-22 @ 22:25:01
URL: http://lillthelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0