Happy födelsedag Lillasyster!

Grattis på födelsedagen kim! 18 år idag, shit va tiden går.
För fort tycker jag, de känns inte som så länge sen vi försökte få dej sluta suga på tummen, börja gå på toan, prata, läsa, skriva osv.
Lilla Kim som alltid stod i centrum med sitt underbara söta ansikte och alltid va rolig och hade shower.
Hon finns kvar fast i en äldre version och jag älskar henne lika mycket idag som för 10 år sedan bara för att hon är sej själv :)
Du kommer alltid vara min lillasyster hur mycker vi än vill det.

Ett stort hipp hipp hurra till Kim Viktoria Gallardo!   =)

Nu ska jag snart dra mej till jobbet, tror det kommer bli en galen dag.
Vi i personalen har bestämt oss för att köra "party" tema idag, så ja ska ha lacklegging, paljettjacka och ett linne.
Ska nog ta med kameran så ja kan fota lite på oss idag och sen i Tumbo på Kims kalas.
Ha det bra, för det har jag :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0