Härlig dag.

Dagen startade med en långpromenad hem till Joanna där jag snabbt svängde förbi för att hämta min kamera.
kom hem, sitter och lyssnar lite på thevoice och dricker en stor varm kaffe :)
Ska hoppa in i duschen nu och sen kommer Zanna gumman och hämtar upp mej, har lite saker att fixa idag.

Ska nog möta upp Joanna på Panduro idag på stan, vi vill börja med allt julpyssel redan:)
Såg att dom säljer pepparkaksdeg nu och glögg, längtar!

Måste bara berätta, igår satt jag uppe på skåpet bakom kassan på jobbet och skulle byta kläder, smycken och frisyr på dockan som ligger där, och då när jag sitter där och flätar en fiskbensfläta så känner jag att någon kollar på mej, så jag vänder huvudet och så står de en liten söt unge på kanske 3 år och kollar på mej och dockan,
Jag säger hej och ler och ungen börjar skrika hysteriskt och gråter.
Stackarn han trodde ja va en docka :) så börja jag röra på mej :)

Iaf, fiskbensflätan är het nu om ni vill veta :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0