Mys i regnet.





Idag är det burrigt väder, det blåser, regnar och är kallt.
Jag har iaf klivit upp ur sängen vilket Ruff absolut inte vill göra :)
Så där kryper han ner och bäddar till sej själv, han har tagit Johans plats och ligger precis som vi gör.
Huvudet på kudden och så lite täcke på, inatt prasslade det i köket och Ruff kom krypande upp i min famn och gömde sej i min armhåla, haha! Söta lilla hund.

Som sagt de är tråkitgt väder men ja myser till det lite här inne, har några ljus i köket och ska göra lite gröt nu, sen blir det en promenad med Ruff (om jag får upp han ur sängen vill säja).
Sen en lång varm dusch och mot jobbet, ja tänker till och med ta bilen idag.
Undrar om ja klarar av att ratta bilen, har sån himla träningsvärk från simmningen igår, men tusan va skönt de va.
Funderar på att köpa simmkort där. Får se!

Ha det bra alla läsare, för ni är ju några stycken.
Kanske blir idol hos bästa morbror ikväll?


Kommentarer
Postat av: Dompan

Hej tjejen klart vi ska göra nbya naglar , ska vi göra ett säkert kort en vanlig fransk med nån liten dekoration när har du tid?mvh dompan

2009-10-17 @ 08:36:26
URL: http://www.kristalölgrottan.nu
Postat av: dompan

ja ska vi säga 14.30 så hör jag av mig om det blir ändrat kram

2009-10-17 @ 20:53:18
Postat av: dompan

Hej tjejen såg att jag har bokningar på tisdag , funar kl 11 för dig ???

2009-10-19 @ 12:56:00
Postat av: dompan

kan du komma vid 15.40 idag ?? mvh

2009-10-20 @ 07:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0