Norrländska-bärdryck.

Om jag slutar att skriva och säga att jag ska uppdatera min blogg så kommer det av sej själv, de är när jag lovar i bloggen att ja ska skriva mer som ja inte gör det:)

Hörrni, va händer?
De är snart jul och det är kallt ute, dags att plocka fram vinterjackan om man inte redan gjorde det.
-Meeeh i Eskilstuna är de ju aldrig kallt! De går inte och jämföra med Jämtland.
-Jo de är visste kallt här, vi har otroligt fuktig luft här och -10 grader här är nästan som -17,-18 grader i Jämtland.
Varför jämför jag med er i Jämtland? Jo för största delen av er som läser min blogg är ju
"Norrländska-bärdrycker" hihi, Anna på jobbet kallar alltid mej för,
-Min lilla norrlänska jockbärdryck. =)

Två löner kvar till jul, och jag har planerat några julklappar..

Pratade med Christine igår, rätt länge tror jag också.
Kom på hur mycket jag saknar hennes sällskap och vänskap.
När vi la på luren så satt jag och tänkte tillbaka på allt jävelskap och bus vi har gjort tillsammans.
Ni vet filmen 13, haha! de va typ vi där ett tag.

Igår va jag och Johan på en lägenhetsvisning, den verkade faktiskt helt okej den lägenheten.
Så mäklaren ringer väll upp idag och vi kommer säga att vi är intresserade.
Den ligger i samma område som vi bor nu, de känns skönt faktiskt.

Idag jobbar jag 12.30-20.15, sitter ju som sagt vid datorn nu och ska bränna ner alla kort från bröllopet och skicka upp till Hammerdal!
I tisdags kom lilla Meja ut i stora världen också. Grattis!!

Bye Bye.


Farfar Pappa och Mamma i Chile.


Kommentarer
Postat av: tellan

Åh, sötnöt. Jag saknar dig så otroligt mycket också. Förhoppningsvis dröjer de inte så länge till innan vi drar ner till E-tuna :)

2009-10-09 @ 10:10:52
URL: http://lillthelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0