Rock´n roll

Gäsp Gäsp, skit trött nu men slänger in några rader här innan jag ska krypa ner i sängen.
Dagen startade med en tur ut till Tumbo, där vi satt och bara pratade om allt och ingenting.
Sen provkörde ena morbron min bil och skruvade lite i den, han ringde och beställde lite nya saker till min bil som förhoppningsvis kommer redan i morgon. Måste få ordning på den nu, och vet ni?
Jag är stolt över mej själv, jag har tagit bilen till jobbet 2ggr sen min semester, hur bra är inte det.
Jag går förbi den varje morgon och de tar emot, men nej nej!
De är inte mycket motion kanske man tycker men de blir en 35 min om dagen plus att ja är ut med Ruff.


Nog om de, middag hos bästa mormor ikväll och jag fick en skinnjacka av"morfar" som han ville att ja pimpar,
han ska ha den när han uppträder som elvis och jerka.
De är en mc-modell och jag har suttit hela kvällen med den, och ja tycker den vart skit häftig.
Lägger ut bilder på den i morgon när allt glitter har torkat.
Jag har även fått fulla mina armar och händer med textilglitter och de går ta me tusan inte bort!
Och sen har jag även sytt i jackan med en vanlig synål, tror ni jag har ont i fingrarna nu? Aaaah, ingen känsel.

Nä nu blir det sängen, jag jobbar kväll i morgon och de betyder sovmorgon! :)
Ha de bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0