slapp dag, eller inte?

Vilken skön dag det har varit, jag är ledig idag och har gjort så lite som möjligt.
Vaknade runt 9 tog en dusch,
gick till mamma och gjorde frukost till henne och Caiza, dom ligger sjuka båda två.
Kolla runt på nätet, åkte ner till City och hämtade lite papper från Chefen,
Vinkade av älsklingen som nu är i Jämtland, gick till mamma, åt mat, solade, kolla på filmer =)

Fast nu när jag tittat så har ja ju gjort en hel del idag, inte sant?
Som ni vet så letar vi lägenhet nu, och vi har fått vårat lån och är nu med och budar på en lägenhet.
De är bara vi och en familj till som är med och budar, jäklar va spännande det är.
Vill så gärna ha den lägenheten, de är en trea här i samma område, ett renoveringsobjekt.
Sitter och följer budgivningen på nätet.
Hejja oss! vi ska ha den..

I morgon så tänkte jag storstäda här hemma, de flyger stora tussar på golven och de är massa disk i köket,
Skulle göra vad som helst för en diskmaskin.
Sen ska jag och Joanna ta oss till badhuset och träningssimma 2 timmar. De ni.
Aja, nu ska ja kolla lite på tv och sen natta mej och Ruff.
Han har redan snott Johans sida av sängen, hehe!

Kram kram.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0