Vintern är räddad.

Storshopping idag, jag köpte mej en everestjacka i rött, puder, rouge, maskara, underkläder, hopprep och en ring.

Ja de blev en hel del, men jag behövde sakerna.
De vart en dödskalle ring i silver/svart, har en dödskalleperiod nu tror jag :)
Tycker de kan va snyggt att blanda lite liv och död :) haha!
Varför köpte jag ett hopprep? jo, de är ju sjukt bra träning och ja har bestämt mej för att hoppa 15 min om dagen, de låter inte mycket men i längden så.

Jag och hjärtat fikade lite på amarant också, nu sitter vi i Tumbo och ska spela spel och äta god mat.
Johan köpte alla Johan Falk filmerna så dom ska vi hinna kolla på innan helgens slut.

Christine ringde mej idag, är så otroligt glad för våran goa kontakt vi lyckas hålla.
Du är bäst gumman! :)


Kommentarer
Postat av: Lizette

Enligt alla webbaffärer har D60 slutat säljas för typ ett år sedan, så den enda liknelsen är D3000, hoppas den är lika bra =)

2009-10-26 @ 11:41:43
URL: http://lizette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0