Mesta.

Ska strax åka och kolla på ett parhus i mesta. Jag är jätte kär i det!
Det finns inglasad altan, stort kök 2 sovrum , stor gräsmatta (plats för hundgård) och en "walk in closet" :)
Ja, ni hör ju hur bra de låter!!

Ledig idag, så jag har hjälpt syster och städa idag. De va riktigt snuskigt där!
Men nu luktar de gott och är jätte fint.
Sitter hemma nu och äter kycklingsallad med godsaker som mango och fetaost i. MUMMA!
Joanna som bjuder som tack för hjälpen med städningen.

Ne, annars vet ja inte va mer ja ska berätta. Ska upp till Hammerdal om 2 veckor, de bjuds på bröllop och jag har fått den stora äran att vara fotograf. Jätte kul, men ja vill ju att bilderna ska bli bra så ja och Marion ska ta en fotodag så ja får träna lite utomhus.

Ha de bäst!




Kommentarer
Postat av: Mariana

Vi litar på dig och tror att bilderna blir kanon!! Hälsa bror! :)

2009-09-07 @ 19:02:04
Postat av: tellan

men gud vad mysig planlösningen såg ut.. ja vill komma ner å hälsa på så fort ni har flyttat ;) (å även om ni inte flyttar ifs.. :P )

2009-09-07 @ 21:23:19
Postat av: Till Mariana

Ja, jag är ju ingen expert, men de blir nog bra :)

2009-09-07 @ 22:22:27
Postat av: Till Tellan

Aaah, den va riktigt fin också. Så vi får se vad som händer, ska prata med mäklaren i morgon.

Klart du ska komma ner till mej och hälsa på! De är på tiden nu ju. :)

2009-09-07 @ 22:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0