Oj. Många.

Såg nu att de varit en hel del människor inne på min blogg :) Kul!
Men vilka är ni som läser?

Har faktiskt skrivit på ett nytt kontrakt idag, så timmarna är höjda plus att jag går på ett vik också.
Så 30h/veckan har jag nu, plus att ja nu är butikchefens högra hand, vilket innebär en hel del ansvar..

Min dag idag.
Klev upp
åt riktigt frukost
mormor kom förbi och hämtade Ruff
Gick på jobbet
Jobbade
Möte
Hjärtat kom förbi på jobbet
Fick skjuts av Zanna hem
Åt mat
Kolla på tv
Sitter vid datorn
Ska sova

Morgondagen är fullbokad :) men den avslöjar jag i morgon.

Ha de bäst!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja kikar in lite då & då :)

Om du ville veta :P haha :)

2009-09-07 @ 01:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0