panduro

Oj va trött jag va idag, jag ställde klockan på 10 och va ju helt säker på att jag skulle vakna innan de.
Men jag vaknade av klockan och låg kvar i sängen och läste ur en bok, min andra bok som jag har läst :)
Alltså hela boken och varje rad, inte som i skolan då man satt i tusen andra tankar och och bara bläddrade och läste något ord bara.
De tråkiga med den här boken är att jag råkade ju köpa en serie bok, ni vet böckerna asyl, gömda.
Ah, den verkade ju jätte spännande men så köper ja den sista boken i den serien:)
Känns lite onödigt att köpa dom andra böckerna nu när jag har fått slutet. haha!
-Bra jag!

Annars idag så åkte jag och hämtade upp Joanna och Becká, vi drog ner på stan och åt lite lunch på ett nytt nattcafe. Jätte mysigt va de där, och så kom deras jobbarkompis Emma och gjorde oss sällskap,
Sen gick vi iväg till Panduro. En ny öppnad affär inne i Cityhuset. Hjälp va mycket pyssel dom har.
Jag kommer att köpa på mej till nästa lön och då ska även Joanna göra de och vi ska göra dom finaste julkorten någonsin. De fanns verkligen allt, te.x små änglar rosetter snöflingor och trådar i alla möjliga färger. Ni ska få se mina fina julkort nästa månad.

Vi har precis beställt lite pizza och resten av kvällen kommer jag att spendera framför denna skärm, ska göra klart alla kort på Mariana och Johan från deras bröllop.
Idol är de ju också de får ja inte missa.
Ha de bra allihopa, här kommer lite bilder..


Hjärtat mitt på bröllopet.


Dom goda jordgubbarna Johan gjorde till oss :)


Bara jag me en knepig min.


Joanna med snygg facet.


Den goda pannkakstårtan jag bjöd på i Söndags.


Min nya duk från panduro


Höstfatet.


Lilla Caiza kom förbi.

Kommentarer
Postat av: tellan

haha, ja de kommer bli svårt. men man tröttnar ju ganska fortf ändå. Gud vilka fina bilder du har tagit förresten, jättemysiga! Bamsekram

2009-09-30 @ 21:51:30
URL: http://lillthelin.blogg.se/
Postat av: Tina Forsberg

då får ni skicka ett jul kort till mej :)

hoppas ni delade jordgubbarna innan ni åt dom, för jag fick en stor slemmig snigel i min jordgubbe i sommras :( nu äter jag aldrig mera jordgubbar :)

2009-10-01 @ 09:18:40
URL: http://tiinaforsberg.blogg.se/
Postat av: Tina Forsberg

Det var verkligen den slemmigaste snigeln jag sett :P

haha vad bra :)

2009-10-01 @ 16:18:53
URL: http://tiinaforsberg.blogg.se/
Postat av: tellan

Hahaha, ja de va fina minnen du har va? från våra nätter ihop alltså. Jag vet att du saknar dom ;)

ne men jag kan faktiskt knappt sova i den där sängen. den är bara 105 cm ! så jag har blivit lite lugnare, men ja antar att de är därför ja sover så klent också. Förhoppningsvis köper vi en ny snart eller sätter in min 160. :)

2009-10-01 @ 23:32:31
URL: http://lillthelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0